Kwietniowe migawki!

by

All photos: Qawiorka
Mam takie tygodnie, kiedy nie mam ani siły, ani czasu wykrzesać z siebie nawet paru zdań.
Dwa ostatnie były właśnie takie. Wyżej ich migawki, które muszę tu wklepać, żeby mi nie uciekły. Szczególnie koncert w Studio Moti Investment, który współorganizowałam i miałam ogromną przyjemność w nim uczestniczyć! Ogromne emocje oraz niesamowite wrażenia! Polecam, jeśli kiedykolwiek będziecie mieli okazję posłuchać pianistki Man Li zapewne uwiedzie i Was! Dalej pokonferencyjny obiad w hotelu andel's na Pawiej w Krakowie. Tagiatelle i espresso wyborne! Będziecie w pobliżu - wstąpcie koniecznie! Był jeszcze warsztat parzenia herbaty, po którym chyba odkryłam jaka moc i smak tkwią w liściastych.
Teraz idę ścielić łóżka, nastawiać pranie i gotować. W końcu...